dinsdag 27 juli 2010

Niets

Waarom een blog? Waarom letters het digitale universum inslingeren vanuit een redelijke zekerheid dat ze alleen door mij gelezen zullen worden? Niet vanuit de bedoeling om al mijn diepste zieleroerselen met iedereen (en dus niemand) te delen: daarvoor kom je maar een keer langs en drinken we samen een kop koffie of een goed glas bier. Belangrijke reden voor dit moment is omdat ik nu geen opdrachten heb lopen. Ik zit dus thuis en verveel me. Het is midden in de zomerperiode, dus ik moet er maar in berusten dat deze toestand nog wel even zal duren. Om iets te doen te hebben, dat lijkt mij geen onbelangrijke reden. Val ik verder niemand mee lastig want het staat iedereen vrij om te lezen of om weg te klikken. Ik zit er niet mee. Gewoons eens zien hoe het me afgaat en of het voor mij iets kan betekenen, zo'n blog. En het is dus heel goed mogelijk dat de blog over een paar dagen niet meer wordt bijgehouden. Tot die tijd en voor wie hier lol in heeft, veel leesplezier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten